Посібник “Новий профтех. Путівник з ремонтних робіт у закладах професійної освіти”

“Новий профтех. Путівник з ремонтних робіт у закладах професійної освіти” — це посібник, що містить зручні та інтуїтивно зрозумілі рекомендації про те, як системно підійти до ремонту освітніх закладів.

Цей посібник створено в межах Проєкту «Публічно-приватне партнерство для поліпшення професійної освіти в Україні», який впроваджується за фінансової підтримки Swiss Agency for Development and Cooperation, ТОВ «Геберіт Трейдінг», ТОВ «Сіка Україна» та виконується Swisscontact за підтримки Міністерства освіти і науки України.

Посібник розробила команда урбан-бюро Big City Lab спільно з агенцією ARC Wayfinding Systems.

Контекст

На третій рік повномасштабної війни питання кадрового голоду стає все гострішим. Так, згідно з цьогорічними даними Центру економічної стратегії, наразі за кордоном проживають близько 5 мільйонів українців. Для економічного зростання країни та її повоєнної відбудови, необхідно спонукати молодь, ВПО та ветеранів, які намагаються адаптуватися до нових реалій, здобувати освіту в Україні. А для цього — трансформувати навчальні простори.

Тож сьогодні перед Україною стоїть надважлива задача: зробити професійну освіту престижною, а освітні заклади — функціональними та естетичними. Саме з цим і має допомогти посібник “Новий профтех. Путівник з ремонтних робіт у закладах професійної освіти”.

Проєкт

Сьогодні кожен заклад професійної освіти самостійно проводить ремонтні роботи, зазвичай — точково. Це призводить до того, що приміщення відрізняються одне від одного і загальним станом, і стилем. Тому посібник містить практичні та зрозумілі гайд-лайни, які допоможуть підходити до ремонту системно і трансформувати застарілі приміщення у нові простори в єдиному стилі.

Створюючи посібник, наша команда керувалася чотирма основними принципами: функціональністю, безбарʼєрністю, естетикою та довговічністю.

Розробляючи “Новий профтех. Путівник з ремонтних робіт у закладах професійної освіти”, ми співпрацювали з керівниками та викладачами закладів, а також здобувачами освіти, аби ті пояснили, чого потребують як від стандартних приміщень, так і від специфічних, наприклад, майстерень. Також було враховано досвід Німеччини, Австрії та Швейцарії — країн, де професійна освіта є престижною та розвиненою.

Завантажити посібник

Завантажити шрифти